Dato: 13.11.2024
Tid: 17:00-19:00
Sted: Aktivitetshuset (Hjortestien 19)
Antall deltagere: Fem (5) fulltallige
Antall saker: Fem (5)
Sak 1: Godkjenne budsjett 2025
Saken: Vi går igjennom budskjettet som skal publiseres, detaljer ved neste GF.
Beslutning: 5 av 5 stemmer avgitt
Status: Avsluttet
Sak 2: Ryddedag i kjeller og aktivitetshus
Saken: Styremedlem ytrer ønske og en høst-rengjøring i Aktivietshus, garasjen, verksted etc.
Stemmer: 5 av 5 stemmer avgitt
Beslutning: Styret stiller til dugnad 28.11.24
Status: Avsluttet
Sak 3: Oversiktsskilt ved parkeringsplass
Saken: Det er ytret ønske om å få på plass oversiktsskilt ved begge parkeringsplasser som viser hvor i borettslaget en finner de forskjellige adresser.
Dette for å gjøre det lettere for besøkende å finne frem hos oss.
Stemmer: 5 av 5 stemmer avgitt
Beslutning: Styremeldem sjekker opp med Kai Hansen på pris for skilt + montering. Skilt bør være frittstående skilt på min. 2x1 meter
Status: Avsluttet
Sak 4: Tilbakemelding etter opphold i aktivitetshuset (Orienteringssak)
Saken: Tilbakemelding fra utleie :
- det lå en god del konfetti /glitter rundt sofa og inngangsparti- ikke skikkelig rengjort med andre ord når vi kom
- toalettsetet var litt løst
- endegavler på minst en av sengene var løst /mangler skru
- kunne sikkert med fordel ha vært kjøpt nye madrassbeskytteret
Beslutning (kommentar): Oppdatert utleie tekst med tilbakemelding skjema, og ifbm dugnadd 28.11 ser vi på bytte ut slitasje.
Status: Avsluttet
Sak 5: er beboer sak.
Saken: N/A
Stemmer: 5 av 5 stemmer avgitt
Beslutning: N/A
Status: Avsluttet
Sak 6: Sertifikat etter kontroll av brannutstyr (Orienteringssak)
Saken: Schou Andreassen har hatt kontroll av alle fellesarealer.
Beslutning/Kommentar: Utbedrer alle tre avik som ble påpekt. Styreleder følger opp.
Status: Avsluttet