Vi har inngått en avtale med Smartly AS for levering, installasjon og drift av elbil ladere. Du trenger kun å bestille din egen lader og å registrere deg som bruker hos Smartly.
For å bestille lader kan beboerne benytte følgende link:
Bestille ladestasjon
Avtalen innebærer at Smartly vil fakturere den enkelte beboer kr,- 49,- for tjenesten på månedlig basis, samt 299,- i etablering. Betaling for forbruk i ladelanlegget gjøres via Smartly app. Installatør vil merke ladestasjon med en 4 siffer ladekode, denne er viktig at du gjør deg kjent med, for den benyttes i forbindelse med bestilling av ladetjenesten, samt i kontakt med support om man skulle ha behov for assistanse.
Det er slik at selv om man har bestilt lader så er det ikke automatikk i at det opprettes abonnement på tjenesten. Bakgrunnen for dette er at det er mulig å bestille ladestasjon selv om man ikke har fått seg elbil, og man kan da velge å aktivere tjenesten når det blir aktuelt. Det er viktig å merke seg at man uten abonnement på tjenesten ikke vil kunne benytte laderen. Man bestiller tjenesten her:
Bestilling abonnement på Smartly ladetjeneste for elbil
Smartly supportsider inneholde nyttig informasjon om hvordan man kommer i gang med lading, og man finner support sidene her: Smartly support sider.
Når man har sendt inn bestilling så vil man motta en velkomstmail så snart bestillingen er behandlet. Når man mottar denne vil du være ferdig registrert. Det kan ta inntil 3 virkedager fra abonnement bestilles til det er aktivt. På supportsidene kan man også finne nyttig informasjon om hvordan man kommer i gang med lading av sin elbil.
Spørsmål i forbindelse med lading og bruk av ladestasjonen – kontakt Smartly kundesenter som har åpent 24/7, på: support.smartly.no eller telefon51 90 80 90- tastetrykk 3.